Disney i rrëmben ‘kurorën’ Netflix, mbi 221 milionë abonentë!
Disney do të nisë një shërbim të ri transmetimi të mbështetur nga reklamat në SHBA në dhjetor, një përpjekje kjo që kalon Netflix-in në garën për abonentë me pagesë.
Firma raportoi 221.1 milionë abonentë në tre platformat e saj të transmetimit në fillim të korrikut. Kjo e vendosi atë përpara Netflix, i cili tashmë ka humbur një numër të madh abonentësh.
Por Disney paralajmëroi se humbja e të drejtave të transmetimit për kriket në Indi do të zvogëlonte rritjen e abonentëve të saj në krahasim me parashikimet e mëparshme. Firma, e cila zotëron gjithashtu platformën e transmetimit për të rritur Hulu dhe ESPN+ të fokusuar në sport, tha se kërkesa për produktin e saj Disney+ mbeti e fortë.
Mbyllja brenda e njerëzve për shkak të pandemisë u dha një nxitje shërbimeve të transmetimit si Disney, por lehtësimi i kufizimeve të Covid nuk duket se po e pengon atë të tërheqë klientë të rinj.
Kompania shtoi 14.4 milionë abonentë të Disney+ në tremujor, shumë prej tyre jashtë SHBA-së – shumë më tepër nga sa prisnin analistët. Firma planifikon të nisë shërbimin e saj të financuar nga reklamat jashtë SHBA-së vitin e ardhshëm.