Ketchup apo grim?! ‘Gërvisht dhe fito’ me linjën e re të kozmetikës nga Rihanna!
Rihanna ka qenë gjithmonë duke krijuar trende të reja, në botën e muzikës, modës dhe bukurisë, por ideja e fundit e yllit ka hutuar dhe ndarë fansat në dy grupe. Adhuruesit e ketchup-it do të jenë gjithë sy e veshë me një linjë të re grimi për ‘Fenty Beauty’ që përfshin ketchup-in. Po, ashtu siç e dëgjuat.
Linja ‘Fenty Beauty’ këtë javë ndau një pamje paraprake të linjës së ardhshme të grimit në bashkëpunim me ‘MSCHF’, kompania që qëndron pas ‘Satan Shoes’ kontroverse të reperit Lil Nas X. Fotot shoqëruese tregojnë modele që aplikojnë ketchup në buzët e tyre sikur të ishte buzëkuq.
Paketimi duket si një pako normale e salcës me ketchup Heinz, por thjesht thotë fjalën ‘salcë’ me një vizatim të një domateje. Sipas faqes së internetit të MSCHF-së për iniciativën, bashkëpunimi përmban “gjashtë pako që secila përmban ose ketchup ose shkëlqyes buzësh”.
Pra, si përfundim fansat mund të përfundojnë duke paguar 25 dollarë për gjashtë pako ketchup. Koncepti sigurisht që ka bërë që njerëzit të flasin, por fansat e Rihanna-s dhe ata të produkteve të bukurisë në përgjithësi, janë konfuzë. Influencuesja Zoe Amira ka shkruar një postim në Twitter duke thënë se:
Unë mund të shkoj te Sephora, të blej një shkëlqyes buzësh të vërtetë, të shkoj te McDonald’s, të blej një McDouble dhe të marr aq pako ketchup falas sa të doja për më pak se kjo kuti.
i could go to sephora, buy an actual fenty lipgloss, go to mcdonald’s, buy a McDouble, and take as many free ketchup packets as i wanted for less than this box https://t.co/KqYI1wPqsD
— zoe 🕊 (@zoeamira) August 23, 2022
Dhe shumë pak njerëz dukeshin të kënaqur që po merrnin më shumë produkte grimi (dhe/ose ketchup) përpara albumit të nëntë të shumëpritur të Rihanna-s, me një fans që bën shaka: “Fjalë për fjalë gjithçka përveç muzikës”. Komentuesit e tjerë ishin më komplimentues, duke e quajtur bashkëpunimin “shumë të lezetshëm”.