UEFA vjen me një fushatë ndërgjegjësuese për kursimin e energjisë elektrike!
Fushatës së kursimit të energjisë elektrike i është bashkuar edhe UEFA. Bashkimi Evropian dhe Federata Evropiane e Futbollit kanë nisur një fushatë reklamuese për të rritur ndërgjegjësimin e publikut.
Për të sjellë vëmendjen tek rëndësia e kursimit të energjisë, një reklamë prej 30 sekondash do të transmetohet në televizion gjatë ndeshjeve të garave të zhvilluara në Evropë të organizuara nga UEFA si Champions League, Europa League dhe garat kombëtare. Pas një sezoni të parë të suksesshëm në 2021/22, fushata, një bashkëpunim midis UEFA-s dhe marrëveshjes së gjelbër të BE-së, do të shfaqet sërish drejtpërdrejt nga kjo javë me një spot krejt të ri që do të shfaqet këtë sezon në të gjithë UEFA-n për garat e klubeve për meshkuj dhe femra dhe të ekipeve kombëtare, përfshirë Ligën e Kampionëve të UEFA-s për meshkuj dhe Ligën e Kampionëve të UEFA-s për femra.
Reklama e re promovon mesazhet e BE-së për kursimin e energjisë dhe inkurajon njerëzit të ndërmarrin hapa të përditshëm për të ndihmuar në përballimin e krizës aktuale të energjisë në Evropë. Partneriteti midis UEFA-s dhe Komisionit Evropian është një kujtesë se sa e rëndësishme është për futbollin evropian të mbështesë prioritetet shoqërore. Frans Timmermans, Zëvendës President Ekzekutiv i Komisionit Evropian, është shprehur se:
Pushtimi rus i Ukrainës ka shkaktuar një krizë energjetike të ndjerë në Evropë dhe në mbarë botën. Dimrat e ardhshëm do të jenë të vështirë, por ne kemi atë që duhet për t’u përballur me këtë sfidë. Hapat e thjeshtë si ata që shohim në video mund të bëjnë një ndryshim të madh, nëse të gjithë e ulim ngrohjen tonë me 1 gradë Celsius, mund të kursejmë 10 miliardë metra kub gaz. Kursimet e energjisë janë gjithashtu jashtëzakonisht të rëndësishme në luftën tonë kundër krizës klimatike. Në fund, duhet një përpjekje ekipore: nëse të gjithë kontribuojnë, ne do t’i kalojmë dimrat e ardhshëm dhe do të jemi gati për një të ardhme më të gjelbër.