Facebook&Instagram: Më shumë në mbrojtjen e adoleshentëve nga reklamat
Facebook dhe Instagram do të shtojnë kufizimet për të dhënat e adoleshentëve në mënyrë që kompanitë të mos mund t’i përdorin ato për të synuar reklamat e tyre, tha kompania mëmë e platformës Meta, raporton Guardian.
Duke filluar nga shkurti, reklamuesit nuk do të jenë më në gjendje të shohin gjininë e përdoruesve të rinj ose llojin e postimeve të tyre, si një mënyrë për të synuar reklamat në atë kategori, tha kompania.
Meta konfirmoi gjithashtu se kontrollet e reja do të futen në mars që do t’i lejojnë adoleshentët të hyjnë në cilësimet e të dy aplikacioneve dhe të zgjedhin të “shikojnë më pak” lloje të caktuara reklamash.
Siç u tha, falë kufizimeve të shtuara, vetëm mosha dhe vendndodhja e përdoruesit do të përdoren për të shërbyer reklama.
Shumë aktivistë të sigurisë në internet thonë se platformat e mediave sociale duhet të bëjnë më shumë për të kontrolluar llojet e reklamave të shfaqura për përdoruesit e rinj, duke thënë se reklamat e papërshtatshme mund të shkaktojnë po aq dëm sa përmbajtja fyese e postuar nga përdoruesit e tjerë.