Montazhi lëvizës i Barbie paraqet gra të vërteta nga jeta e aktorëve! (Ky artikull ka spoiler)
Sekuenca e montazhit emocional të Barbie ka një kuptim të veçantë për kastin dhe ekipin e përfshirë në prodhimin rozë. Në fund të filmit, i cili ndjek kukullën qendrore të Margot Robbie teksa ajo keqfunksionon dhe përjeton një krizë ekzistenciale shumë njerëzore, Barbie mëson se gruaja misterioze që takoi në selinë e Mattel është Ruth Handler (luajtur nga Rhea Perlman), shpikësja e kukullës Barbie (dhe Ken).
Pasi ka përjetuar të gjitha gëzimet dhe hidhërimet e asaj që do të thotë të jesh njeri në botën reale, Barbie nuk është më e sigurt se ku i përket. Ajo dhe Ruth hyjnë në një zbrazëti të bardhë si ëndërr të një dhome, ku Barbie kupton se ajo dëshiron të jetë njeri. Përpara se të bëjë hapin, thotë Ruth, ajo duhet të kuptojë se çfarë dëshiron, filmime të filmave në shtëpi dhe filmat që prekin nën ritmet e Billie Eilish “What Was I Made For?”
Regjisorja Greta Gerwig ka konfirmuar se sekuenca përfshin miqtë dhe familjen e kastit. Veçanërisht, ai përmban vetëm gra, nëna, halla, motra, vajza dhe mikesha, disa prej të cilave janë ende këtu, disa prej të cilave nuk jetojnë më, për të ndihmuar Barbie të kuptojë plotësisht shtrirjen e gruas dhe njerëzimit. Të jesh njerëzor do të thotë të përjetosh bukuritë dhe dhimbjet e jetës, duke filluar nga vajza e deri në fazat më të vështira të moshës madhore.
(Në një skenë që Gerwig e ka quajtur “zemra e filmit”, Barbie i thotë një gruaje më të vjetër në një stacion autobusi, të luajtur nga stilistja e njohur e kostumeve Ann Roth, se ajo është “shumë e bukur”, duke nxitur një “E di” si përgjigje.) Gerwig bëri një thirrje në fillim të këtij viti për kastin dhe ekipin që dëshironin të dërgonin pamjet e njerëzve të dashur, duke e përshkruar sekuencën si një mënyrë për ta bërë një histori ndryshe jopersonale të ndjehet personale. “Me diçka si Barbie që është një gjigant i një marke dhe ikonë ndërkombëtare,” i tha ajo gazetarit Andrew Freund (i cili, si disa nga stafi i EW, ndau një mik të përbashkët të ndjerë me yllin Scott Evans të përfshirë në montazh), skena ishte një mënyrë për të thënë, “Kjo është bërë vetëm nga qeniet njerëzore,” tha Gerwig.
Filma, kukulla: qeniet njerëzore i bëjnë ato. Kishte diçka në lidhje me Ruth Handler, shpikësen e Barbie, ideja se ajo e bëri kukullën Barbie për vajzën e saj Barbara, dhe pikërisht ajo lidhje njerëzore.