Ja prezantojmë me shitësit e ardhshëm të makinave në vitin 2025!
Herën tjetër që blini një makinë, ajo mund të mos jetë nga tregtari juaj standard, por mund të jetë nga një robot AI. Parashikimi vjen nga Johan Sundstrand, CEO i kompanisë suedeze të teknologjisë video Phyron, ai beson se ndryshimi mund të ndodhë në vitin 2025. Ai tha:
Është vetëm çështje kohe përpara se inteligjenca artificiale (AI) të shesë makina në mënyrë aq efektive sa një shitës njerëzor. Shpejtësia me të cilën softueri i vetë-mësimit po zhvillohet dhe po përqafohet nga shitësit me pakicë do të thotë që një robot shitjesh plotësisht kompetent i fuqizuar nga AI është 18 muaj larg.
Phyron është një kompani suedeze e teknologjisë video që ka zhvilluar zgjidhjen e parë në botë të videove plotësisht të automatizuar të përmirësuar me AI për industrinë e automobilave. Softueri unik i AI dhe algoritmet e tij i mundësojnë Phyron të krijojë video për reklamat e makinave të cilat mund të përdoren në faqet e internetit të markave ose shitësve me pakicë, nëpër kanalet e mediave sociale dhe shpërndarjen e synuar të emailit.
Phyron pretendon se videot e tyre inovative të automatizuara u kursejnë shitësve me pakicë ‘sasi të mëdha kohe dhe parash në prodhimin e videove, veçanërisht pasi nuk ka nevojë që një shitës të video ndonjë makinë në vend ose të përgatisë një skenar të veçorive kryesore.’
Së fundmi, ata prezantuan një element të ri në videot e AI, zërat. Funksionaliteti i zërit është i disponueshëm në mbi 22 gjuhë me opsione për katër zëra meshkuj dhe katër zëra femrash në secilën gjuhë. Çdo karakteristikë e zërit mund të rregullohet, duke përfshirë lartësinë, tonin, shpejtësinë, barazuesin e zërit dhe fitimin e muzikës.
CEO i kompanisë, Johan Sundstrand, beson se AI mund të shesë makina deri në vitin 2025. Ai thotë se videot e fuqizuara nga AI tashmë janë vërtetuar se i shesin makinat tre deri në pesë ditë më shpejt se ato pa të dhe shtimi i zërit të fuqizuar nga AI vetëm do të rrisë ndikimin dhe efikasitetin.
Kompania gjithashtu pretendon se videot drejtojnë 50% më shumë trafik në faqet e internetit të klientëve sesa ato pa. Ai shtoi:
Ne e dimë se tregu i shitjes me pakicë të automobilave është më konkurrues tani se kurrë më parë. Në këtë mjedis, çdo gjë që i jep biznesit tuaj avantazh konkurrues dhe rrit efikasitetin duhet të mirëpritet. Është vetëm çështje kohe përpara se teknologjia të përparojë në një pikë ku ChatGPT mund të afrohen shumë me mënyrën se si një shitës shet makina offline.
Ata mendojnë se kjo mund të jetë e mundur që në vitin 2025 bazuar në shpejtësinë aktuale të zhvillimit dhe adoptimit të AI.