Makinat elektrike që e humbasin më së shumti efikasitetin e tyre gjatë dimrit!
Të dhënat nga 10 mijë automjete elektrike që përfshijnë 18 modele tregojnë një mesatare prej rreth 30% më të ulët të efikasitetit gjatë dimrit. Ndonëse nuk është sekret që moti i ftohtë zvogëlon efikasitetin e EV-ve, humbja e rrezes nuk është uniforme në të gjitha modelet. Gjatë sezonit të dimrit 2022-2023, startup Recurrent mblodhi mijëra të dhëna nga 10 mijë EV për të analizuar se si temperaturat e ulëta ndikuan në efikasitetin e tyre. Pas analizimit të 18 modeleve EV në të gjithë SHBA, zbuloi se efikasiteti mesatar i perceptuar në dimër ishte mesatarisht 70.3% e efikasitetit të tyre normal.
Temperaturat e ftohta ndikojnë në reaksionet kimike që çlirojnë energji nga bateria. Ngrohësi i kabinës gjithashtu merr energji shtesë nga bateria e tensionit të lartë, duke reduktuar më tej rrezen elektrike të makinës. Sot, shumë EV vijnë me pompa nxehtësie që riciklojnë nxehtësinë e tepërt të gjeneruar nga bateria dhe motorët për të përmirësuar efikasitetin dhe për të zvogëluar humbjen e rrezes. Rezultatet e publikuara nga Recurrent tregojnë se Audi Q8 e-tron 2021-2022 ka humbjen më të vogël të efikasitetit (16%), e ndjekur nga Nissan Leaf 2019 (23%).
Vendin e tretë e ndajnë modelet Tesla 3 Long Range, Y Long Range AWD dhe X 100D (24%). Në anën tjetër të spektrit janë Volkswagen ID.4 nga viti 2021 (me deri në 46% humbje të efikasitetit në dimër), Chevrolet Bolt 2017-2022 (42%) dhe Hyundai Kona 2020/2021, Ford Mustang Mach-E Premium Gama e zgjeruar AWD 2021 dhe 2015 Nissan Leaf (34%).