Zbuloni sa kanë fituar rrjetet sociale nga reklamat për të miturit në SHBA!
Kompanitë që qëndrojnë pas rrjeteve sociale kanë fituar më shumë se 11 miliardë dollarë nga reklamat për të miturit në SHBA, sipas një studimi të Harvardit. Studiuesit thonë se gjetjet tregojnë nevojën për rregullimin e qeverisë për mediat sociale, pasi kompanitë që kërkojnë të fitojnë para nga fëmijët duke përdorur platformat e tyre nuk kanë arritur të vetrregullohen.
Ata vënë në dukje se rregulloret, si dhe transparenca më e madhe nga kompanitë e teknologjisë, mund të ndihmojnë në zbutjen e dëmtimit të shëndetit mendor të të rinjve. Për të arritur me fitimet, studiuesit përdorën numrin e vlerësuar të përdoruesve nën 18 vjeç në Facebook, Instagram, Snapchat, Tiktok, X dhe YouTube në 2022.
Sipas një studimi të Harvardit, YouTube gjeneroi më shumë të ardhura nga reklamat e ofruara për fëmijët nën 12 vjeç (959.1 milionë dollarë), e ndjekur nga Instagram (801.1 milionë dollarë) dhe Facebook (137.2 milionë dollarë). Ndërkohë, Instagram gjeneroi më shumë të ardhura nga reklamat nga përdoruesit e moshës 13-17 vjeç (4 miliardë dollarë), i ndjekur nga Tiktok (2 miliardë dollarë) dhe YouTube (1.2 miliardë dollarë). Studiuesit vlerësojnë gjithashtu se Snapchat do të gjenerojë pjesën më të madhe të të ardhurave totale të reklamave në vitin 2022 nga përdoruesit nën moshën 18 vjeç (41 përqind), i ndjekur nga Tiktok (35 përqind), YouTube (27 përqind) dhe Instagram (16 përqind).