“Mary & George” ndërthur seksin, pushtetin dhe politikën në oborrin e mbretit James!
Sportimi i një linje promovimi të mrekullueshme përshkruese në “Lust. For Power”, “Mary & George” bashkohet me “Dangerous Liaisons” në zhanrin e dramave me kostum ku seksi shërben si një armë lufte. I mbushur me një goditje historike, seriali i ri i kufizuar i Starz krenohet me performanca të këndshme nga Julianne Moore dhe Nicholas Galitzine dhe një nivel shthurjeje që e bën “Bridgerton” të duket si një lojë e të dielave në shkollë.
I vendosur gjatë mbretërimit të Mbretit James I në fillim të shekullit të 17-të, seriali prezanton Mary Villiers të Moore dhe ofron një shije të pamëshirshmërisë së saj në fillimet, kur djali i saj i dytë, George (Galitzine, i cili gjithashtu kombinoi mbretërinë, seksin dhe ampersandët në “Red, White & Royal Blue”), lindi në 1592. Ajo i thotë:
Djemtë e dytë nuk ofrojnë asgjë, nuk trashëgojnë asgjë.
Pas 20 vitesh, Mary, e cila u martua me para, është e ve dhe në rrezik të humbasë pasurinë e saj, aq sa ajo fillon të komplotojë se si mund të përdorë pamjen e bukur të Xhorxhit në avantazhin e saj. Konkretisht, ka ato zhurma për mbretin James (Tony Curran) dhe preferencën e tij për burrat, duke e shtyrë Marinë të shtyjë Xhorxhin të joshë mbretin për t’u fituar atyre statusin dhe pushtetin.
Një plan i tillë është i mbushur me rrezik, duke filluar me faktin se mbreti tashmë ka një të dashur, Earl of Somerset (Laurie Davidson), i cili nuk ka ndërmend të lejojë askënd që të lirojë kontrollin e tij mbi të. Prapëseprapë, i armatosur me disa truke që i mori kur ishte në Francë (natyrshëm), George duket më shumë se i barabartë me detyrën. Pasojnë mashtrime, goditje me thikë, dhunë, dëme kolaterale dhe shumë seks.
Pas rolit të saj në “May December”, Moore gjen një tjetër vitrinë të shkëlqyer për talentin e saj në këtë prodhim britanik, përshtatur nga dramaturgu D.C. Moore. Edhe pse ka baza faktike në histori (i cili është përshtatur nga libri jofiction “Vrasësi i Mbretit”), sigurisht që ka një licencë të madhe dramatike në detaje. Kjo përfshin ndërveprimet e dyshes qendrore me figura të tjera historike, si Sir Francis Bacon (Mark O’Halloran), i cili me të drejtë i sheh Mary dhe George me dyshim. Në të vërtetë, me kaq shumë në rrezik, nëna dhe djali nuk janë as të sigurt se mund t’i besojnë vazhdimisht njëri-tjetrit.
Ideja e përdorimit të seksit për të ushtruar kontroll mbi një monark të merkurit ka rrënjë të thella, duke përfshirë tregime të ndryshme të përrallës së Henry VIII dhe filmit fitues të Oscar-it “The Favourite”. Të dhënat historike që sugjerojnë se Mbreti Xhejms ishte homoseksual sjell një rrudhë të mirëseardhur në një zhanër të cilësuar në qarqet letrare si “rrjedhës të trupave”, por pavarësisht nëse bëhet fjalë për tufa apo jakë të zhveshur që hiqen me nxitim, “Mary & George” qëndron mjaft shijshëm më vete.