Një lloj i ri karburanti ka filluar të përdoret në Gjermani!

vovalbania May 31, 2024 0 koment 1 Mund të lexoni në minuta.
Një lloj i ri karburanti ka filluar të përdoret në Gjermani!

Një lloj i ri nafte, HVO100, filloi të shitet në pikat gjermane të karburantit. Pompa për këtë karburant ekzistojnë tashmë në një sërë vendesh evropiane, ndër të tjera në Belgjikë, Danimarkë, Finlandë, Estoni, Letoni, Lituani, Holandë, Norvegji dhe Suedi. HVO100 është një vaj vegjetal i hidratuar që plotëson standardin evropian të cilësisë EN 15940 për naftë parafinike. Ka një numër cetani më të lartë (c80) se nafta standarde dhe një përmbajtje më të ulët të squfurit dhe përbërjeve aromatike.

Prodhohet nga vaji vegjetal ose nga lëndët e para me bazë mbeturinash të tilla si vaji i gatimit. Jo të gjitha makinat janë të përshtatshme për karburante të reja. Nëse automjeti juaj mund të përdorë karburantin e ri varet nga miratimi i prodhuesit për modelin specifik. Ju mund të gjeni se cili naftë është i përshtatshëm për makinën tuaj, për shembull, në kapakun e rezervuarit dhe në manualin e përdorimit.

Përparësitë për konsumatorin qëndrojnë kryesisht në aftësinë për të drejtuar në një mënyrë më miqësore me mjedisin. Në përgjithësi, karburantet e reja me naftë shkaktojnë deri në 90% më pak emetime të CO2, sipas ADAC. Vendimi për të kaluar në HVO100 sjell kosto më të larta, diferenca e çmimit në pompa shkon nga 15 deri në 20 cent për litër karburant. Konsumi i këtyre karburanteve mund të jetë pak më i lartë se ai i naftës konvencionale.

Ndërkaq, studiuesit në Qendrën RIKEN për Shkencën e Burimeve të Qëndrueshme (CSRS) në Japoni janë në prag të komercializimit të një zbulimi që mund të nxisë prodhimin e hidrogjenit të lirë si një alternativë ndaj benzinës dhe naftës. Duket se sekreti mund të qëndrojë në përzierjen e manganit me iridiumin shumë më të rrallë, i cili përdoret zakonisht sot në prodhimin e hidrogjenit. Mangani është shumë më i lirë.

Aktualisht, prodhimi i hidrogjenit kërkon një katalizator për të thyer molekulat e ujit dhe për të çliruar hidrogjenin. Më i miri nga këta katalizatorë të zbuluar deri më tani ishte iridiumi. Megjithatë, ky metal është shumë i vështirë për t’u gjetur, gjë që e bën atë të shtrenjtë për përdorim masiv. Shkencëtarët kanë zbuluar se mangani mund të jetë një zëvendësues më se adekuat, duke mundësuar një reduktim deri në 95% të përmbajtjes së kërkuar të iridiumit.

Biletë:

vovalbania

Redaktori nuk ka dhënë ende asnjë informacion për veten e tij.

Total 62628 ka shpërndarë postimin.
MEDIAT SOCIALE