Apple ndërpret shërbimin “blej tani, paguaj më vonë”!

vovalbania June 20, 2024 0 koment 1 Mund të lexoni në minuta.
Surprizon Apple, vlera e kompanisë i kalon 1 trilion dollarë!

Apple po ndërpret shërbimin “për blerje, me pagesë të mëvonshme” të njohur si “Apple Pay Later”, pak pas lançimit fillestar në SHBA. Apple Pay Later u lançua me bujë në mars 2023 si një mënyrë për klientët e iPhone për të ndarë blerjet deri në 1000 dollarë në katër pagesa të barabarta pa tarifa ose interesa.

Shërbimi ishte përgjigja e Apple ndaj popullaritetit në rritje të blerjeve tani dhe pagesave të shërbimeve të mëvonshme globalisht. Dhe kjo konsiderohej si një kërcënim i konsiderueshëm për kompanitë si Klarna, Affirm dhe të tjera. Por Apple Pay Later ishte e disponueshme vetëm aty ku Apple Pay u pranua, ndërsa kompanitë e tjera blejnë tani, paguajnë më vonë ishin integruar thellësisht në miliona faqe interneti tregtare.

Apple ka bërë së fundmi disa ndryshime radikale në përditësimin e iOS 17.4. Emojit e familjes që dikur shfaqeshin si figura të burrit, gruas dhe fëmijës tani përfaqësohen me silueta pa gjini. Zëvendësimi i emojive tradicionale është bërë me figura të reja si burri me fustan, gruaja me kostum dhe papion por më e çuditshmja është burri shtatzënë.

Një hap i tillë ngre shumë pyetje dhe polemika mbi atë që përfaqëson Apple me këto ndryshime. Apple ështe justifikuar se emojit e verdha nuk i përfaqësojnë dot të gjithë por shumë kritikë mendojnë se emojit e reja nuk përfaqësojnë dot askënd, pasi janë figura pa ngjyrë dhe identitet gjinor.

Apple thotë se këtë ndryshim e ka sjellë si një përpjekje për të qenë më gjithëpërfshirës dhe për të reflektuar diversitetin e shoqërisë moderne. Megjithatë një veprim i tillë është parë si një largim nga realiteti biologjik dhe shoqëror. Rikujtojmë se Apple është bërë kompania e parë në botë që kalon pragun prej 1 trilion dollarësh në vlerën e markës, me rritje prej 15% krahasuar me vitin e kaluar, ndërsa vlera e kompanisë së prodhimit të chip-ave Nvidia është thuajse trefishuar, sipas një klasifikimi global të përpiluar nga BrandZ të Kantar.

 

Biletë:

vovalbania

Redaktori nuk ka dhënë ende asnjë informacion për veten e tij.

Total 66187 ka shpërndarë postimin.
MEDIAT SOCIALE