Përdorimi inteligjent i AI i jep rritje fitimeve pronarit të Facebook!
Meta Platforms raportoi fitime më të mira se sa pritej për tremujorin e dytë, pasi kompania përjetoi rritje të fuqishme në shitjet e reklamave, falë teknologjisë së fuqizuar nga AI. Megjithatë, investitorët kanë gjithashtu shqetësime për shpenzimet e mëdha të saj për këto risi.
Kompania mëmë e Facebook, Meta Platforms, ka raportuar fitime për tremujorin e dytë që tejkaluan ndjeshëm pritshmëritë e tregut, duke çuar në kërcimin e aksioneve me 7% në orët e zgjatura të tregtimit në Wall Street. Udhëzimi më i madh se sa pritej gjithashtu nxiti vrullin rritës të aksioneve. Aksionet e Meta u rritën me 34% nga viti në datën e mbylljes të mërkurën, duke dyfishuar performancën e Nasdaq Composite Index.
Meta raportoi rritje të të ardhurave prej 22%, duke shënuar rritjen e katërt radhazi dyshifrore prej mbi 20%. Ky rezultat i fuqishëm u nxit kryesisht nga të ardhurat e saj nga reklamat dixhitale, pasi investimi i tij thelbësor në inteligjencën artificiale (AI) tregoi sukses.
Platformat sociale të Meta-s me AI, duke përfshirë Facebook, Instagram dhe WhatsApp, kanë përmirësuar efikasitetin në shënjestrimin e përdoruesve, duke përmirësuar biznesin kryesor të reklamave. CEO Mark Zuckerberg tha: “Ne patëm një tremujor të fortë dhe Meta AI është në rrugën e duhur për të qenë asistenti më i përdorur i AI në botë deri në fund të vitit”. Shitjet e reklamave, të cilat kontribuojnë në 98% të të ardhurave të përgjithshme të Metës, u rritën me 22% nga tremujori i një viti më parë.
Mediat japoneze ngritën së fundmi shqetësime për përdorimin e inteligjencës artificiale (AI), duke bërë thirrje për një rishikim urgjent të ligjeve për të drejtat e autorit.
Një organ që përfaqëson mediat masive të vendit tha se kompanitë që operojnë motorë kërkimi të fuqizuar nga AI nga Google LLC dhe Microsoft Corp. duhet të marrin pëlqimin nga organizatat e lajmeve për përmbajtjen.