Këtë herë në pajisjet celulare, YouTube vazhdon luftën kundër bllokuesve të reklamave!
YouTube po zgjeron masat kundër përdorimit të softuerit të bllokimit të reklamave në platformat celulare, gjë që mund të çojë në vështirësi për përdoruesit që përpiqen të shikojnë video pa ndërprerje. Kompania tha se përdoruesit që hyjnë në YouTube përmes aplikacioneve të palëve të treta për bllokimin e reklamave mund të kenë probleme me luajtjen e videove ose të shohin një mesazh gabimi që paralajmëron se përmbajtja nuk është e disponueshme përmes këtij aplikacioni.
Gjatë vitit të kaluar, YouTube filloi një iniciativë globale duke u kërkuar përdoruesve të aktivizojnë reklamat ose të kalojnë në YouTube Premium, versioni pa reklama. Kompania gjithashtu ka filluar të çaktivizojë riprodhimin e videove për përdoruesit që përdorin shtesa për bllokimin e reklamave.
YouTube tani thekson se rregullat e tij nuk lejojnë aplikacionet e palëve të treta të përjashtojnë reklamat sepse parandalon që krijuesit të shpërblehen për shikimet e tyre. Masa synon në mënyrë specifike bllokuesit e reklamave të telefonave celularë si AdGuard, i cili lejon shikimin e pandërprerë të videove në YouTube brenda aplikacionit të tij.
YouTube thekson se i lejon aplikacionet e palëve të treta të përdorin shërbimin API vetëm kur respektohen kushtet e shërbimit të API. Kur zbulojmë një aplikacion që shkel këto kushte, ne do të marrim masat e duhura për të mbrojtur platformën tonë, krijuesit dhe shikuesit.
Si një alternativë, YouTube po sugjeron përsëri regjistrimin në YouTube Premium, versionin pa reklama, kështu që duket se YouTube nuk do të heqë dorë nga lufta e tij kundër bllokuesve të reklamave së shpejti. Meta ka zbuluar detaje se sa të ardhura nga reklamat ka krijuar Instagram gjatë viteve të fundit.
Në vitin 2021, të ardhurat nga reklamat e Instagram ishin 32.4 miliardë dollarë, që është më shumë se edhe shërbimi i videove YouTube, i cili gjeneroi 28.8 miliardë dollarë në të njëjtin vit. Business Insider më parë theksoi avantazhin e Instagram ndaj YouTube, duke vënë në dukje se YouTube u jep 55% të çdo dollari që fiton nga reklamat për pronarët e përmbajtjeve që ngarkojnë video, ndërsa Instagram ndan shumë më pak.